recep abiye soru sor oyunu oyunu oyna

Adı: recep abiye soru sor oyunu
oynanma sayisi 222565

recep abiye soru sor oyunu oyunu oyna

Özlü Söz: demir nemden insan gamdan çürür.
Nasıl oynanır?
Komik Oyunları kategorisindeki;recep abiye soru sor oyunu
recep abiye soru sor oyunu oyununu anlayın oynayın: Recep abi buraya senin dertleri dinlemeye geldi istediğin soruyu sor recep abi sana cevap versin. OyunEs iyi oyunlar diler..
OyunEs iyi oyunlar diler..

Düşüncen Nedir ?
                   GİRİŞ YAPIN ya da ÜYE OLUN

Reklam

YORUMLAR
kimsin
çok güzel ya !!!!!
harikabayıldım
dogru recepe am
bu oyun cokk güzel
cok güüzl
Aynem
çok gıcık biraz da güzel ama davranışları gıcık sevmedim iyi davransın
Sınavı kazanacakmıyım
Aygul sevimi denizi
Yarin ise gitcekmiyim
ulan güzel oyun ben hep küfür yazıyom
Abi nasıl beceriyon boyle osurmayı
ahahaha
GUZELMISSSSSSSSSSSSSSS
ben model olacakmıyım
Bilet parasi
Receb ivedik sinamalarda bilet barasi
sorduğum soruya cevap vermiyor
hiç güzel degil bu oyun
adın ne diyom zor bi soru diyo
recep abi bana aş
benım madım nee
Çok güzel bir oyun çok beğendim
selam
harika ya
Recep abi ben bu dönem teşekkür aldım ikinci dönem alirmiyim
çok herkes oynasın
benece güzel bi oyun keşke daha başka sorulara cevap verse daha güzel olur
abi sen ayımısın
hahahaa
HAHAHAHAHa büssürü kfr ettim
napıyonlan
abi sen hayvansın
salakmısın diyom sana sorsam ne dersin dedi
rss
İletişim
Valid XHTML 4.01 Transitional
Valid CSS!
Copyright©2009-2015 oyunes.com
Tüm Hakları Saklıdır